Sunday, December 12, 2010

i-City

Assalamualaikum.. (:

hye hye hyeeee...brapa banyak hyee daa..heee..besa la bila jam menunjukkan kui 2.39 a.m macam ni la perangai aku..x tentu hala..ok2..tengok title ampa dah taw aku nak habaq sai pa..pasai i-city la.. apa 2?? huhuhu..aku sangat yakin dan pasti yang ampa semua taw menda i-city ni...kalo ampa tak taw gak,,ampa p la google sat..mesti ampa kan jumpa jawapannya.. aku bru berkesempatan p time malam sebelum majlis konvo aku..kan b4 ni aku ada cta sai my convocation day..1st time p i-city ni mesti la jakun2 ckit kan..ya la..selama ni aku dok tengok pic i-city ni kat fb orang ja..bila dapat p,,mesti la syokk woo..walaupun ramai orang and hujan at that time..aku peduli pa..yang penting aku suka..heee :) so,,aku pun x nak cakap banyak sangat..aku cuma nak buh gambaq ja bagi tatapan ampa sekalian..makasih la nohh coz sudi baca n3 ini..wehuu~ :)

tengok jangan x tengok naa :)












No comments:

Post a Comment