Monday, November 22, 2010

Ronda Ronda Batu Pahat, Johor

Assalamualaikum..
untuk entry kali ini aku nak story sikit pasai kenangan masa p kenduri kat Batu Pahat. mesti korang pikir apa la poyo sangat p Batu Pahat pun nak cerita ka..well,,my blog aku punya suka la..haha..chill :D kami p Batu Pahat sebab ada kenduri kahwin sedara..actually aku ni ramai sangat sedara..kadang2 sedara sendiri pun x kenai..ish3..apa nak jadi la kat aku ni..terok aihh..pas balik dari kenduri ni, kami singgah lak kat kampung sepupu aku..best gak la kg dia ni..lama kot aku x mai kg dia ni..so biasa la kan..kat BP ni kan banyak parit..kami pun syokk la bergambar sana sini berlatarbelakangkan parit..hahaha..parit pun parit la..nak wat camna..kami kan gila kamera..walaupun kamera kami x secanggih camera ampa sekalian, kami tetap happy..ni la pose2 dari kami semasa di BP :)


cewahh,,kemain lagi ya..hehehe


sekali lagi pose di parit..peace :)

wif my adek2..
ya..masih lagi d parit..haha

3 keping cukup la kan..buh banyak2 pun background sama kang ampa bosan la..btoi dak? haha..ok la..its 2.30 a.m..sudah lewat maa.. mata pun dah berat ni.. nyte to all..kepada readers sekalian..terima kasih naa coz sudu baca blog aku ni.. :)


p/s : aku ni sebenaqnya x dak kg cam ampa..umah aku ni la kg aku..huhu..

No comments:

Post a Comment